close
很多人,總會問我:你的背景音樂是誰的歌阿?好好聽喔!


現在,目前,這一首歌呀!~
一剛開始聽,就覺得相當有感情
雖然不像Christina的澎派
也不如Pussycat的性感

但是,音調裡就透露出一些成熟的韻味
剛開始聽不懂內容再講什麼
也沒有特別去看歌詞
不過,就可以感覺出,是一種『領悟』!!



這次就不放他的mv囉!!

大家就跟著背景音樂來吧!
↓↓↓↓
This is for my peoples
這是獻給這些人們的
Who just lost somebody
如果你的生命中失去了一些重要的人
Ya best friend ya baby
比如說你最好的朋友,你的愛人
Ya man or ya lady
你的愛人
Put ya hand way up high
那麼請高高舉起你的手
We will never say bye
因為我們已經再也沒有機會和他們說再見了

Mamas daddys sisters brothers
父母,姐妹,兄弟
Friends and cousins
朋友還有親人
This is for my peoples
這同樣也是獻給那些人們的
Who lost their grandmothers
那些失去了自己的祖母的人們
Lift ya head to the sky
那麼抬頭望望天空吧
Cause we will never say bye
因為我們已經再也沒有機會和他們說再見了

As a child there were them times
孩子們有他們的時間和世界
I didn't get it but you kept me in line
我一直沒有過,因為你的約束
I didn't know why you didn't show up sometimes
我不知道為什麼你有時候沒有表現出來
On Sunday mornings and I missed you
星期天的早上,我很想念你
But I'm glad we talked through
不過,我很開心,那次聊天時

All them grown folk things
因為很多無法抗拒的原因
Separation brings
我們分離了
You never let me know it
你從來不讓我知道這些
You never let it show because
你從來沒有表現出來
You loved me and obviously
很明顯的 因為你愛我
There's so much more left to say
我想肯定會說出許多以前沒有說出來的心裡話
If you were with me today, Face to face
如果我們今天能面對面交談的話

Never knew I could hurt like this
我從來沒有想到,我會如此的受傷
And everyday life goes on I
日子一天一天過去
Wish I could talk to you for a while
我只想和你說說話,哪怕只有一會兒
Miss you but I try not to cry
我真的很想你,但我一直努力不讓自己哭出來
As time goes by
隨著時間的推移

And it's true that you've reached a better place
我漸漸相信你已經去了一個更好的地方
Still I'd give the world
真的想回到過去
To see your face (bye)
再見你一面
And be right here next to you (bye)
靠在你身邊
But it's like you're gone too soon (bye)
但你卻離開的如此匆忙
Now the hardest thing to do
如今最難的事莫過於
Is say bye bye
說“再見”了

Bye bye bye bye bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye
(再見了~~)

And you never got a chance
你再也看不到我現在做得有多麼好
To see how good I done
我現在做得有多麼好
And you never got to see me
你再也看不到我又重新回到事業的頂峰
Back at number one
我又重新回到事業的頂峰
I wish that you were here
我真的希望你能在這裡
To celebrate together
和我一起慶祝
I wish that we could spend
我真的希望我們可以
The holidays together
一起渡過一個假期

I remember when you used to
我還記得你會
Tuck me in at night
在夜裡輕輕為我蓋好衣被
With the teddy bear you gave me
我還記得你送我一個小熊禮物的時候
That I held so tight
我開心的緊緊的將它抱著
I thought you were so strong
我一直以為你身體是很強壯的
You'd make it through whatever
你會度過難關的
It's so hard to accept the fact
真的讓人無法接受這個事實
You're gone forever
你已經永遠的離我而去

Never knew I could hurt like this
我從來沒有想到,我會如此的受傷
And everyday life goes on I
日子一天一天過去
Wish I could talk to you for a while
我只想和你說說話,哪怕只有一會兒
Miss you but I try not to cry
我真的很想你,但我一直努力不讓自己哭出來
As time goes by
隨著時間的推移

And it's true that you've reached a better place
我漸漸相信你已經去了一個更好的地方
Still I'd give the world
真的想回到過去
To see your face (bye)
再見你一面
And be right here next to you (bye)
靠在你身邊
But it's like you're gone too soon (bye)
但你卻離開的如此匆忙
Now the hardest thing to do
如今最難的事莫過於
Is say bye bye
說“再見”了
Bye bye bye
再見了~~

This is for my peoples
這是獻給這些人們的
Who just lost somebody
如果你的生命中失去了一些重要的人
Ya best friend ya baby
比如說你最好的朋友,你的愛人
Ya man or ya lady
你的愛人
Put ya hand way up high
那麼請高高舉起你的手
We will never say bye
因為我們已經再也沒有機會和他們說再見了

Mamas daddys sisters brothers
父母,姐妹,兄弟
Friends and cousins
朋友還有親人
This is for my peoples
這同樣也是獻給那些人們的
Who lost their grandmothers
那些失去了自己的祖母的人們
Lift ya head to the sky
那麼抬頭望望天空吧
Cause we will never say bye
因為我們已經再也沒有機會和他們說再見了

Never knew I could hurt like this
我從來沒有想到,我會如此的受傷
And everyday life goes on I
日子一天一天過去
Wish I could talk to you for a while
我只想和你說說話,哪怕只有一會兒
Miss you but I try not to cry
我真的很想你,但我一直努力不讓自己哭出來
As time goes by
隨著時間的推移

And it's true that you've reached a better place
我漸漸相信你已經去了一個更好的地方
Still I'd give the world
真的想回到過去
To see your face (bye)
再見你一面
And be right here next to you (bye)
靠在你身邊
But it's like you're gone too soon (bye)
但你卻離開的如此匆忙
Now the hardest thing to do
如今最難的事莫過於
Is say bye bye
說“再見”了

Bye bye bye bye bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye bye bye bye bye
Bye bye
(再見了~~)
arrow
arrow
    全站熱搜

    小乖貴妃 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()